Jut:Modei per marcà l'importanza

Lombard Questa pagina del Wikizzionari chì l'è scrivuda in lombard, con la Noeuva Ortografia Lombarda

In ogni lengua a gh'è di parolle de importanza fondamental di quai a se po nò fà a men, di alter comune , di alter rare e d i alter che fann part domà del lessich relativa certi mester. Al principi della riga di definizzion dopo el cancellet (#) a l'è possibil a doperà di modei per marcà di parolle con importanza special perché fondamentai, rare o d'on certo mester. De fà quest i modi a inn: el modell "*fo" (codes {{*fo}}) per marcà come "importanza fondamental", col modell "*rar" (codes {{*rar}}) per marcà ona parolla drovada de rar, el modell "*tecn" (codes {{*tecn}}) per marcà i termin tecnich d'on mester.

Sintassi modifega

L'è scià chì de sota on esempi don toch la sintassi indove che l'è stada marcada come "fondamental" la prima definizzion e come "tecnica" la terza.

== {{-lmo-}} ==
{{-verb-|lmo}}
{{pn}} - scrivud con la {{NOL}}
- dialet: 
# {{*fo}} definizzion 1
# definizzion 2
# {{*tecn}} definizzion 3

Dessorapù, a marcà el codes de la lengua come prim parametro del modell, se fà in manera che i termin a sien metudi denter in di categorie relative ai temin fondamentai, tecnich o rar de quella lengua là. Se te gh'heet el temp marca anca la lengua, per esempi per el lombard.

== {{-lmo-}} ==
{{-verb-|lmo}}
{{pn}} - scrivud con la {{NOL}}
- dialet: 
# {{*fo|lmo}} definizzion 1
# definizzion 2
# {{*tecn|lmo}} definizzion 3

Come segond parametro, per i termin fondamentai, in del cas che se sa che la parolla l'è fondamental in tut i dialet, specialment per la lengua lombarda, se po meter on'asterisch, ma l'è on'opzion pussee minga inscì importanta. Chì de sota gh'è lesempi de la sintassi con l'opzion marcada per la definizzion 1.

== {{-lmo-}} ==
{{-verb-|lmo}}
{{pn}} - scrivud con la {{NOL}}
- dialet: 
# {{*fo|lmo|*}} definizzion 1
# definizzion 2
# {{*tecn|lmo}} definizzion 3

Utilizazzion di modei per di pagine diferente de quei di vos di parolle modifega

'Sti modei i poden vesser doperad, al cas, anca in pagine diderente de quei di vos di parolle, in quel cas chì te gh'èè de scriver "NoISO" al post del codes de la lengua, per esempi: {{*fo|NoISO}}. Se te 'l feet nò la pagina la sarà tirada in di categorie di parolle fondamentai, quei rare o di termin tecnich 'me se la fudess ona parolla.

Pagine correlade modifega